Garantia Produselor

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Vintagetime.ro beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Certificat de garanție Ceasuri

Anexă la Factura curenta , valabilitate doar pentru produsul / cod inscris pe factura.

  1. Vânzator (denumire si adresa): EVOPROM SERVICES SRL , Str. AVRAM IANCU 264, FLORESTI, CLUJ. Vanzatorul acorda garantie conform legislatiei romane (Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorilor, O.U.G. nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Legea nr.296/2004 privind Codul consumului), pe baza certificatului de garantie si a dovezii de cumparare.
  2. Elemente de identificare produs: ceas mecanic, automatic, quartz, led, produse electronice aflate in categoria hot deals si smarwatch , smartband
  3. Termen de garantie: 6 luni.
  4. Durata medie de utilizare: 6 luni.

(prevederi legale din Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora: răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului, cu excepția produselor a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, în acest caz termenul în care răspunde vânzătorul de lipsa de conformitate se reduce la durata medie de utilizare; durata medie de utilizare este dată de producător ori convenit de părți)

  1. Modalitati de asigurare a garantiei. Drepturi conferite prin lege consumatorului

(Atentie! - aceste drepturi nu pot fi afectate in nici un caz prin garantia oferita de Vanzator):

Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele sau pentru lipsurile de conformitate apărute într-un termen de 6 luni de la livrarea produsului. Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de 2 luni de la data cand a constatat-o. În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs.

În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului SAU (dacă produsul nu se poate repara) are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

(O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

  1. a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  2. b) importanţa lipsei de conformitate;
  3. c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente).

                Orice deficienta a produsului se remediaza gratuit in toate cazurile in care Consumatorul o reclama in cadrul termenului legal de garantie a produsului si unitatea de service constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni neacoperite prin garantie.

                Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului și a pus la dispoziție produsul spre reparare.

                În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Noţiunea fără plată se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.

                In cazul in care Consumatorul nu este de acord cu costul de remediere ofertat si solicita restituirea produsului fara efectuarea remedierii, acesta trebuie sa achite in avans costurile de transport al produsului si costul constatarii deficientei. In cazul in care Consumatorul este de acord cu repararea produsului, acceptand costul reparatiei, Consumatorul are obligatia de a achita in avans toate costurile ocazionate cu sesizarea/solicitarea sa (costul constatarii la service, costul reparatiei si costul de transport retur al produsului). In situatia in care Consumatorul refuza sa achite aceste costuri, dupa un termen de 5 zile lucratoare de la data informarii Consumatorului, acesta va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare

 

Nu se acordă garanţie în următoarele cazuri:

- defecţiunea este cauzată de folosirea improprie, brutală sau neatentă a ceasului.

- deteriorări, uzuri şi/sau oxidări ale componentelor metalice exterioare: carcasă, remontor, brăţară.

- deteriorări ale componentelor exterioare: curea, geam.

- intervenţia unor persoane neautorizate.

- lipsa facturii sau a bonului fiscal.

Notă: Bateria este montată înaintea plecării din fabrică, de aceea perioada ei de funcţionare din momentul vânzării poate fii inferioară celei de garanţie.

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

  1. a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
  2. b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
  3. c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate. Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minora.

Alte detalii importante. Ce intra in garantie? Tot ce inseamna lipsa de conformitate produs, în cazul în care acesta nu corespunde specificaţiilor sau oricărei altei cerinţe din declaraţia privind garanţia sau din publicitatea relevantă disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, cerinţă care nu este legată de conformitate. Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa respectati Instructiunile de folosire primite la livrarea produselor. Este foarte important sa pastrezi certificatul de garanție si factura pe durata garanției, acte cu care se dovedeste ca produsul este inca in termen de garantie si a fost achizitionat de la noi (în caz contrar, nu beneficiați de garanție). Ambalarea produsului pentru reparare, înlocuire sau returnare trebuie sa se faca pe cat posibil in ambalajul original, pentru a preveni deteriorarea la transport. Expediati odata cu coletul si certificatul de garantie (cu descrierea defectului reclamat), copia după factura. Recuperarea produselor pentru reparatii sau inlocuire ori ca urmare a rezolutionarii contractului se va face de catre Vanzator, prin curierat rapid. Garanția și certificatul de garanție nu sunt transmisibile.


Drepturile consumatorilor sunt conforme cu O.G. nr. 21/1992 republicata si LEGEA Nr. 449/2003, precum si a altor modificari ulterioare. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de conditiile de garantie prevazute in acest certificat de garantie.


Produse cu certificat de garantie emis de producator/distribuitor

Pentru o parte dintre produsele vandute de VINTAGETIME.RO vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format electronic atasat facturii. Il gasesti in partea de jos a facturi sub forma "Descarca aici". Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.

 

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de Vintagetime.ro. Produsul trebuie trimis la noi completand formularul de Retur. Noi vom directiona produsul catre centrul de service autorizat de producator/ distribuitor si, dupa reparare, ti-l vom inapoia prin curier, in functie de modalitatea prin care ai trimis produsul in service, conform termeniilor si conditiilor afisate.

Produsul isi pierde garantia daca se constata ca au avut loc interventii tehnice asupra produsului in afara unui service autorizat Vintagetime.ro (Evoprom Services Srl)

 

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.


Certificat de Garantie Produse fashion

Pentru imbracamintea, incaltamintea, gentile vandute si livrate de Vintagetime.ro poti vizualiza si descarca certificatul de garantie de aici.


Certificat de Garantie Accesorii Vestimentare (Bratari, Brose, Coliere, Cercei, Inele etc.)

Pentru Gablonturi: Bratari, Brose, Coliere, Cercei, Inele, vandute si livrate de Vintagetime.ro poti vizualiza si descarca certificatul de garantie de aici.


Certificat de Garantie Ceasuri

Pentru informatii privind garantia pentru ceasuri poti vizualiza si descarca certificatul de garantie de aici.